دانلود تحقیق در موردتأثير سياست صحيح قيمت گذاري بر كالاها و خدمات گردشگري بر جذب گردشگران خارجي به كشور50ص

دانلود تحقیق در موردتأثير سياست صحيح قيمت گذاري بر كالاها و خدمات گردشگري بر جذب گردشگران خارجي به كشور50ص
دانلود تحقیق در موردتأثير سياست صحيح قيمت گذاري بر كالاها و خدمات گردشگري بر جذب گردشگران خارجي به كشور50ص|50488715|zt

نام فایل : تأثير سياست صحيح قيمت گذاري بر كالاها و خدمات گردشگري بر جذب گردشگران خارجي به كشور50ص


فرمت : .doc


تعداد صفحه/اسلاید : 30


حجم : 20 مگابایت



تأثير سياست صحيح قيمت گذاري بر كالاها و خدمات
گردشگري بر جذب گردشگران خارجي به كشور
فهرست موضوعات:
عنوان
صفحه
مقدمه
عنوان پژوهش (بيان مسئله – تعريف موضوع تحقيق)
اهميت و ضرورت موضوع تحقيق
هدف پژوهش
فرضيه ها
قلمرو پژوهش
چارچوب موضوعي
چارچوب زماني
چارچوب مكاني
متغيرها
روش تحقيق
روشهاي آماري
محدوديتهاي تحقيق
تعاريف عملياتي واژه ها و اصطلاحات مهم تحقيق
فهرست منابع و مآخذ
به نام خداوند بخشاينده مهربان
مقدمه:
قيمت يكي از عناصر چهارگانه آميخته بازاريابي مي باشد. و اگرچه درآميخته بازاريابي قيمت فقط يك عامل است ولي از لحاظ توانايي رقابت كردن، يك عامل تعيين كننده است. شركتي كه مي خواهد به طور مؤثر رقابت كند و از لحاظ حجم فروش و سود به اهداف خود برسد بايد از يك سيستم قيمت گذاري صحيح پيروي نمايد. اين امر در صنعت جهانگردي نيز همچون صنعتهاي ديگر صادق است.
با آزادسازي نسبي قيمتها در ايران، اين عنصر آميخته بازاريابي جهانگردي از اهميت بيشتري برخوردار گرديده است. با توجه به وضعيت اقتصاد كشور و عدم تعادل بين عرضه و تقاضا و نامناسب بودن سيستم توزيع، تفاوتهاي زيادي بين قيمتهاي خدمات و كالاهاي عرضه شده فروشندگان مختلف وجود دارد كه عامل منفي و نامناسبي جهت جذب جهانگردان بيشتر محسوب مي شود. لذا قيمت گذاري بايستي شديداً مورد توجه سازمانهاي مسئول جهانگردي كشور و ساير مؤسسات مرتبط با قيمت گذاري قرار داشته باشد. قطعاً پژوهش و تحقيق در جهت ايجاد زمينه مناسب براي پرداختن به اين مهم از يك ديدگاه علمي كمك خواهد نمود.
عنوان پژوهش
با توجه به اينكه عدم استفاده از شيوه صحيح قيمت گذاري در صنعت جهانگردي تأثير نامطلوبي بر جذب جهانگردان خارجي داشته است لذا عنوان پژوهش به شرح زير بيان مي شود.
«تأثير سياست صحيح قيمت گذاري بر كالاها و خدمات گردشگري بر جذب گردشگران خارجي به كشور»
اهميت پژوهش
يكي از مهمترين موضوعات در خريد، قيمت كالاهاست. با شناسايي عوامل بازار روزبه روز نقش قيمت و سيستم قيمت گذاري آشكارتر مي شود. اگرچه درآميخته بازاريابي قيمت فقط يك عامل است ولي از لجاظ توانايي رقابت كردن، يك عامل تعيين كننده است. در واقع قيمت گذاري و رقابت بر سر قيمت نخستين مسئله اي است كه بسياري از مديران بازاريابي با آن روبرو مي شوند.
اگر جهانگردان احساس كنند كه قيمت كالاها براي آنان بيشتر از بهاي متعارف و منصفانه محلي است، مسلماً از اين مسأله آزرده شده و آنرا عملي غيراخلاقي قلمداد مي كنند ضمناً چون جهانگردان بهاي اجناس را در فروشگاههاي مختلف پرسش كرده و با هم مقايسه مي نمايند بهتر آن است كه قيمتها عادلانه تعيين شده و حتي المقدور يكنواخت باشد. بايستي توجه نمود كه صنعت جهانگردي همواره رقابتي باقي خواهد ماند. جهانگردان نه تنها قيمتهاي پايين تر (در صورت برابر بودن ساير عوامل) را جستجو مي نمايند، بلكه از آژانسهايي كه قيمت هاي بالا را مطالبه مي كنند نيز به شدت ناراحت خواهند شد.
...



مطالب دیگر:
📌بررسی تاثير هوش هيجاني بر سلامت رواني و موفقيت تحصيلي از دبيرستان به دانشگاه📌مونوگرافی و شناخت و معرفي منطقه‌ي تاریخی گناباد📌بررسي و شناخت علل و عوامل مرتبط با كجروي اجتماعي در بن نوجوانان دانش آموز دختر در مقطع تحصيلي م📌بررسی بانکداری اسلامی و قوانین آن و مروری بر بانکداری ربوی📌بررسی وشناخت مرد گرایی زنان متأهل و عوامل تأثیر گذار بر روی آن به منظور کاهش مرد گرایی در جامعه📌مطالعه و بررسی علمی بر روی سفالها و برخی ظروف منقوش موزه ملی برای مشخص نمودن محل ساخت و تاریخ📌بررسي عوامل مؤثر بر كژرفتاريهاي نوجوانان با تكيه بر از هم گسيختگي خانوادگي📌بررسی سیر تاریخی زبان و ادبیات عرب در ایران از دوره صفویه تا قاجاریه📌بررسي اثرات بازي گروهي و با قاعده در رشد اجتماعي دختران 4 تا 5 ساله مدارس آمادگي شهر تهران📌بررسي اشتغال زنان و تاثير آن بر ساخت خانواده📌بررسی مقایسه¬ای میزان افسردگی و تأثیر آن بر بهره¬وری شغلی مردان و زنان شاغل در شرکت ایزوگام📌مقايسه فراواني ازدواج خويشاوندي در والدين دانش آموزان داراي نارسايي بينايي مقطع ابتدايي و دب📌نگاهی نظریه پردازانه به معماری مدرن و توصیف و ریشه های آن📌بررسی نقش كتاب ديني سال اول دبيرستان در شكل‏گيري هويت ديني دانش‏آموزان📌بررسي رابطه ميان باورهاي مذهبي مخاطبان با ميزان ساعات تماشا و نوع برنامه هاي منتخب آنان📌بررسی میزان فروش خدمات بیمه ای با استفاده از الگوهای منتخب بازاریابی📌بررسي ارتباط ميان روشهاي منتخب بازاريابي و ميزان فروش خدمات بيمه‌اي📌بررسی تاثیر معلولیت جسمی ، حرکتی ( ناشی از فلج مغزی ) بر میزان هوش بهرکودکان و مقایسه IQ افر📌بررسی تاثیر طلاق بر اختلالات رفتاری نوجوانان📌بررسی سفال و سفالگری و معرفي سفالگري به روش قالبگيری📌بررسی مد و مدگرایی و علل و جنبه های مثبت و منفی آن📌بررسی ماشين هاي صفحه تراش و ساختمان ، انواع ، طريقه تنظيم و عمليات مختلف آنها📌مطالعه نگرانی و اضطراب و علایم، نظریه ها، علل و درمان آن📌آسیب شناسی اجتماعی و بررسی انحرافات و ناهنجاری های اجتماعی📌بررسی مدل ها و استراتژي هاي ماتريس