دانلود پروژه سیستمهای تعلیق مولتی لینک، فعال و ترمز ABS و EBD-تعداد صفحات 25

دانلود پروژه سیستمهای تعلیق مولتی لینک، فعال و ترمز ABS و EBD-تعداد صفحات 25
دانلود پروژه سیستمهای تعلیق مولتی لینک، فعال و ترمز ABS و EBD-تعداد صفحات 25|50068669|zt

عنوان مقاله: سیستمهای تعلیق مولتی لینک، فعال و سیستم های ترمز ABS و EBD


قالب بندی: Word



شرح مختصر : از هنگامی که خودروسازان به فناوری موتورهای احتراق داخلی دست پیدا کردند، طراحان خودرو به طراحی سیستمهای تعلیقی که بر اساس نوع کاربری خودرو بتواند انتظارات مشتریان را پاسخ گو باشد توجه ویژه نمودند ، امروزه راحتی سرنشینان مهم ترین هدف سازندگان خودرو است.یکی از مهمترین عوامل راحتی سرنشینان جلوگیری از انتقال ارتعاشات حاصل از محیط خارج به سرنشینان است. این ارتعاشات میتواند ناشی از عوامل متعددی مانند ترمز کردن ،حرکت در پیچ و ناهمواریهای جاده و …. باشد.اگر جاده ها هیچ موجی(دست انداز) نداشته و کاملاً صاف بودند،ما نیازی به سیستم تعلیق برای مستهلک کردن آنها نداشتیم. ولی عملاً اینگونه نیست و در بهترین شرایط، جاده ها صاف و یکنواخت نیستند.این ناصافی هایی جزئی می توانند بر چرخ های خودرو نیرو واردکنند. طبق قوانین نیوتن، همه نیروها جهت و اندازه دارند بدین ترتیب یک موج(دست انداز) باعث می شود تا چرخ به صورت عمود بر سطح جاده بالا و پایین برود. خاصیت میرایش ارتعاشات لرزش‏ها و رفع بعضی از اغتشاشات حرکت در خودرو و حفظ بعضی خواص مناسب جهت ایمنی، از ویژگی‏های مناسب مکانیکی است که انجام آن با یک وسیله مکانیکی امکان‏پذیر است ، مجموعه مشخصی که فراهم‏گر هدف بالاست، سیستم تعلیق نام دارد. این مجموعه قلمرو وسیعی را با خواص و وظایف متفاوت در بردارد. سیستم تعلیق خودرو هر چند معمولاً به چشم نمی‌آید اما شاید یکی از مهم‌ترین بخش‌های خودرو باشد چرا که تایر (به عنوان تنها بخش در تماس با زمین) بر روی این سیستم «معلق» است و عملاً سیستم تعلیق وظیفه نگهداری مجموعه تایر و محور چرخ‌ها را بر عهده دارد. شاید در نگاه اول، اتصال مجموعه محور به خودرو به وسیله سیستم تعلیق ساده به نظر برسد اما در اصل این سیستم در طی دوران حیات صنعت خودرو پیشرفت‌های زیادی را به خود دیده و خودروسازان در مسیر افزایش راحتی و ارتقاء هندلینگ خودرو، روش‌های جدید را برای این اتصال توسعه داده‌اند . یکی از مؤثرترین آن‌ها سیستم تعلیق چند اتصالی (Multi-Link Suspension) می باشد که ذیلاً و به اختصار توضیحاتی درمورد این سیستم ارائه می گردد.


فهرست :


سیستم تعلیق چند اتصالی


تعریف سیستم تعلیق


سیستم تعلیق چند اتصالی


ساختار و عملکرد سیستم تعلیق چند اتصالی


بررسی سیستم تعلیق هیوندای جنسیس کوپه


کاربرد سیستم مولتی لینک


مزایای سیستم تعلیق مولتی لینک


معایب سیستم تعلیق مولتی لینک


سیستم تعلیق فعال


دسته بندی سیستمهای تعلیق از نظر ساختار و نوع عملکرد


تعریف سیستم تعلیق فعال


نحوه عملکرد سیستم تعلیق فعال


انواع سیستم تعلیق


سیستم تعلیق هیدرولیکی


سیستم تعلیق بادی


سیستم تعلیق الکترومغناطیسی


مزایای سیستم تعلیق فعال


معایب سیستم تعلیق فعال


سیستم ترمز ضدقفل ABS


ایده سیستم ABS


انواع ABS از نظر عملکرد


حسگر شتاب


فعال کننده ABS


انواع سیستم های ترمز ABS


مزایای سیستم ABS


معایب سیستم ABS


سیستم توزیع الکترونیکی نیروی ترمز EBD


حالتهای عملکرد EBD


طرز عمل EBD



مطالب دیگر:
📂پاورپوینت ترانسفارمرهای اندازه گیری و انواع سی تی ها📂پاورپوینت آزمون واحد در جاوا📂پاورپوینت سه محور خلاقیت و تجزیه و تحلیل مسائل📂پاورپوینت نام گذاری و اهداف سیستم نام گذاری📂پاورپوینت ویژگیهای یک نرم افزار نگهداری📂دانلود پاورپوینت همه چیز درباره طراحی وب 📂پاورپوینت عوامل موثر بر موفقیت آموزشی در دبیرستانهای دولتی📂دانلود پاورپوینت معماری بادگیر📂دانلود پاورپوینت کتاب ارتباط و پرورش اطلاعات 📂پاورپوینت مدلی برای مديريت📂دانلود پاورپوینت معماری تاج محل📂دانلود پاورپوینت کسب و کار اینترنتی📂پاورپوینت مبانی ارتباطات و شبکه📂پاورپوینت دیابت نوع یک و عملکرد انسولین در بیماران مختلف📂پاورپوینت تحقیق علت ضعیفی چشم و کار عینک📂پاورپوینت زندگی دامداران و تولید نخ از پشم گوسفند📂پاورپوینت اصطلاح کشورهای در حال توسعه📂پاورپوینت تئوری های سازمان و مدیریت در جهان امروز📂پاورپوینت مهندسی بیوسیستم📂پاورپوينت آموزشی مخصوص کودکان با موضوع توشه راه📂پاورپوینت فیزیولوژی انسانی📂پاورپوينت آموزشی مخصوص کودکان با موضوع درخت خرما📂پاورپوینت آموزشی مخصوص کودکان با موضوع درهای بهشتی📂پاورپوینت آشنایی با انواع نژادهای عقاب📂پاورپوینت آموزشی مخصوص کودکان با موضوع ديده بان