دانلود پاورپوینت مدیریت الکترونیکی روابط با مشتریان
دانلود پاورپوینت مدیریت الکترونیکی روابط با مشتریان|42094815|zt
مشخصات فایل
تعداد صفحات25حجم1419/692 کیلوبایت فرمت فایل اصلیpptx
توضیحات کامل
دانلود پاورپوینت مدیریت الکترونیکی روابط با مشتریان جهت رشته مدیریت در 25 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش
مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیک یا e-CRM تمامی توابع و عملیاتهای CRM را با بهرهگیری از امکانات IT و شبکه از قبیل اینترانت، اینترنت، ایمیل و دیگر ابزارهای الکترونیکی انجام میدهد. e-CRM به خوبی میتواند منابع داخلی سازمان را با استراتژیهای بازاریابی خارجی ترکیب کرده تا درک بهتری از نیازهای مشتریان به دست آورد. در مقایسه با CRM سنتی اطلاعات تجمعی از منابع داخل سازمان و اتفاقات بیرون سازمانی در e-CRM برای ارتباط مؤثر با مشتری، بسیار کاربردی میباشد. بدین معنی که میتوان در داخل و خارج از سازمان اطلاعات را با هم ترکیب کرده و از آنها استفاده نمود.
فهرست مطالب:
تاريخچه و معرفي
رويكردي به توسعه استراتژيهاي CRM
عوامل بحراني موفقيت
چهار روش افزايش بهرهوري در نقاط تماس مشتريان با سازمان
علل شكست پروژههاي CRM
كاربرد BSC در اجرايي نمودن استراتژي CRM
تجارب موفق شركتهاي خارجي
بررسي CRM در كشور هند
الگوها و نيازمنديهاي اجرايي
تعاريف و مفاهيم e-CRM
الگوها و نيازمنديهاي اجرايي e-CRM
بررسي ساختاري برخي از نرمافزارهاي رايج CRM
بحثي پيرامون يكپارچه سازي
e-CRM در صنعت خودرو
e-CRM در بانكداري و خدمات مالي
e-CRM در صنايع Telecom
"
بررسی میزان تأثیر كیفیت خدمات بانک کشاورزی بر میزان رضایت مشتریان هدف آن بانک در منطقه غرب استان مازندران
- فهرست مطالب ۱-مقدمه : ۳ بررسی طرح تحقیق: ۵ فرضیه کلی پژوهش : ۸ فرضیه های فرعی پژوهش: ۸ اهداف تحقیق: ۹ ۲- ادبیات پژوهش…. ۱۰ تعریف خدمت : ۱۴ طبقه بندی خدمات : ۱۵ اهمیت کیفیت در ارایه خدمات به مشتریان(۹): ۱۶ جایگاه مشتری در بانک کشاورزی : ۱۹ ۳- ر
ارزیابی وبررسی رضایت مندی مشتریان شرکت دارو سازی ثامن
- مقدمه كشور ایران به دلیل طیف وسیع گیاهان دارویی موجود در آن و سابقه مثبت استفاده از گیاهان دارویی و رویكرد بیماران به این شیوه درمان و همچنین وجود عطارها و اطباء سنتی در سطح شهرهای كوچك و بزرگ باعث شد تا ایجاد كارخانجات پیشرفته داروئی به عهده تعویق ب
ارزیابی کیفیت خدمات ارائهشده از دیدگاه مشتریان بر اساس الگوی فن کیفیت خدمات (سرکوال)(مورد مطالعه : شرکت باریج اسانس کاشان)(تعداد صفحات:20)
- چكیده هدف از این پژوهش ارزیابی کیفیت خدمات ارائه شده از دیدگاه مشتریان شرکت باریج اسانس شهر کاشان بر اساس مدل سروکوال است. تحقیق حاضر کاربردي و روش تحقیق در این پژوهش از نوع توصیفی –پیمایشی میباشد. جامعه آماري موردمطالعه در این تحقیق، کلیه افرا
عنوان پایان نامه :سنجش میزان رضایت مندی مشتریان كارخانه سنكبری عرفان
- در دنیای امروز اندازه گیری رضایتمندی مشتریان اهمیت زیادی پیدا كرده است.رضایتمندی مشتری یك احساس است و برای بهبود آن باید آنرا به یك شاخص كمی تبدیل نمود.مدلهای شاخص رضایتمندی مشتری راهكاری برای این فرایند تبدیل است.جمع آوری داده ها برای این فرایند نیز
مبانی نظری و پیشینه تحقیق اعتماد مشتری و وفاداری مشتریان(فصل دوم)
- دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق اعتماد مشتری و وفاداری مشتریان (فصل دوم) در 32 صفحه در قالب word , قابل ویرایش ، آماده چاپ و پرینت جهت استفاده. مشخصات محصول: توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش) همراه با منبع نویسی د
پروپوزال پایان نامه شناسایی و تحلیل رفتار مشتریان با داده کاوی
- پروپوزال شناسایی و تحلیل رفتار مشتریان با داده کاوی با عنوان خوشه بندی فازی مشتریان و تحلیل رفتارآن ها با رویکرد داده کاوی پویا در مشتریان تلفن همراه سامسونگ می باشد می باشد مشخصات فایل تعداد صفحات53حجم78/650 کیلوبایت فرمت فایل اصلیdocx توضیحات کامل
پرسشنامه بررسی تاثیر عناصر بسته بندی بر تصمیم خرید مشتریان
- دانلود بر گرفته شده از پایان نامه تایید شده کارشناسی ارشد مشخصات فایل تعداد صفحات4حجم0/12 کیلوبایت فرمت فایل اصلیdoc توضیحات کامل دانلود پرسشنامه پایان نامه رشته مدیریت عملکردها و عناصر بسته بندی: در حوزة بازاریابی بسته بندی یک روش جذاب جهت انتقال پی
پروژه شناسایی عوامل موثر بر انتخاب بانک های خصوصی از دیدگاه مشتریان
- اين فايل حاوي مي باشد که به صورت فرمت PDF در 2 فصل با 85 صفحه در اختيار شما عزيزان قرار گرفته است، در صورت تمايل مي توانيد اين محصول را از فروشگاه خريداري و دانلود نماييد. فهرست مقدمه بیان مسئله ضرورت و اهمیت تحقیق اهداف تحقیق مدل مفهومی سوالات و فرض
ارزیابی رضایتمندی مشتریان شرکت دارو سازی ثامن در طي يك دوره يكساله و ارائه راهكارهايي براي بهبود آن
- مقدمه : كشور ايران به دليل طيف وسيع گياهان دارويي موجود در آن و سابقه مثبت استفاده از گياهان دارويي و رويكرد بيماران به اين شيوه درمان و همچنين وجود عطارها و اطباء سنتي در سطح شهرهاي كوچك و بزرگ باعث شد تا ايجاد كارخانجات پيشرفته داروئي به عهده تعويق
ارائه مدل جهت شناسایی عوامل موثر بر اشتیاق مشتریان
- نوع فایل:Word قابل ویرایش تعداد صفحات:10 سال انتشار:1395 چکیده دردنیای پررقابت امروزی برای داشتن موقعیتی مسلط در بازار علاوه بر ارایه محصولات با کیفیت به مشتریان که از ان می توان به عنوان اهرم ایجاد کننده مزیت رقابتی بادوام نام برد، عواملی چون اعتماد
تحقیق ارزیابی رضایت مندی مشتریان شرکت داروسازی ثامن در طي يك دوره يك ساله و ارائه راه كارهايي براي
- دانلود تحقیق با موضوع ارزیابی رضایت مندی مشتریان شرکت داروسازی ثامن در طي يك دوره يك ساله و ارائه راه كارهايي براي بهبود، در قالب word و در 134 صفحه، قابل ویرایش، شامل: مقدمه بيان مسأله يا موضوع تحقيق ضرورت انجام تحقيق هدف از مطالعه موضوع پيشينه تحقي
بررسی بیمه خرد و پوشش و عرضه و مشتریان آن و بررسی نقش دولت و اقدامات جهت توسعه بیمه خرد
- فهرست: بیمهخرد عرصهای جدید برای فعالیت بیمهگران مفهوم بیمهخرد مشتریان بیمههای خرد چه کسانی هستند؟ در بیمههای خرد چه ریسکهايی تحت پوشش قرار میگیرد؟ عرضه و فروش بیمههای خرد نقش دولت در عرضه بیمههای خرد بررسي تطبيقي بيمه هاي خرد در کشورهاي پيشگام و توصي
پاورپوینت عوامل مؤثر بر پذیرش بانكداری الكترونیك در میان مشتریان بانك ملت استان اردبیل
- مقدمه ... در سالهای اخیر، رشد فناوری اطلاعات و ارتباطات تغییرات اساسی در دنیای کسب و کار ایجاد کرده است. با گسترش فناوری اطلاعات، تمام ابعاد زندگی بشر دچار تحولی بنیادین شده، به طوری که دنیای کنونی در جریان یک دگردیسی کامل قرار گرفته است ... •ول
بررسی عوامل مؤثر بر پذیرش بانکداری الکترونیک، در میان مشتریان بانک ملی مرکزی شهرستان كاشان
- فهرست مطالب عنوان چکیده.......................................................................................................................................................................... فصل اول : کلیات تحقیق مقدمه.............................
ارزیابی رضایت مندی مشتریان شرکت دارو سازی ثامن
- فهرست مطالب مقدمه 2 بیان مسأله یا موضوع تحقیق 3 ضرورت انجام تحقیق 3 هدف از مطالعه موضوع 4 پیشینه تحقیق 5 فرضیات 5 تعریف عملیات متغیرها 6 ابزار گرد آوری دادهها 7 جامعه آماری 7 مراحل انجام تحقیق 7 تعریف مفاهیم 7 محدودیتها- موانع و مشكلات تحقیق 9 بخش او
نمونه پرسشنامه ارزیابی عملکرد شركت هاي اكسل سازي سايپا و سنجش میزان رضایت مشتریان
- پرسشنامه حاضر با هدف انجام پروژه ای تحت عنوان ارزیابی عملکرد شركتهاي اكسل سازي سايپا و سنجش میزان رضایت مشتریان، طراحی شده و به صورت 40 سوال در دو پرسشنامه (1-مشتریان 2-مدیران، معاوین و کارشناسان شرکت) در اختيار شما عزيزان قرار گرفته است، در صورت تما
دانلود پاورپوینت مدیریت روابط با مشتریان (CRM)
- مقدمه: nهمه محصولات شما زودگذر و فانی هستند،تنها مشتریان واقعی و همیشگی هستند. دان پیترز و مارتا راجرز،“آینده بازاریابی تک به تک“ nبیشتر مشتریان ناراضی شما،منبع اصلی یادگیری شما هستند. بیل گیتس،مدیرعامل شرکت میکروسافت nدر دهه 1980،ما هر ف
بررسی تأثیر کیفیت خدمات بانکداری الکترونیک بر رضایتمندی مشتریان با استفاده از مدل ترکیبی کانو و تحلیل شکاف
- این تحقیق با موضوع بررسی شکاف بین انتظارات و ادراک مشتریان از کیفیت خدمات الکترونیکی بانک تجارت شعب شهر زاهدان بر اساس مدل کانو و تحلیل شکاف با هدف بررسی رابطه ی بین انتظارات و ادراک مشتریان از خدمات الکترونیکی بانک تجارت انجام گرفته است مشخصات فایل
مبانی نظری و پیشینه پژوهش کیفیت خدمات و رضایت مشتریان (فصل دوم پایان نامه)
- دانلود مبانی نظری و پیشینه پژوهش کیفیت خدمات و رضایت مشتریان (فصل دوم پایان نامه) در 46 صفحه در قالب word , قابل ویرایش ، آماده چاپ و پرینت جهت استفاده. مشخصات محصول: توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش) همراه با منبع
مدیریت ریسک اعتباری مشتریان حقوقی در بانک تجارت با رویکرد تحلیل پوششی داد ه ها
- این مقاله با هدف شناسایی عوامل موثر بر خطرپذیری اعتباری و ارائه مدلی برای رتبه بندی اعتباری مشتریان حقوقی متقاضی تسهیلات بانک تجارت استان تهران، با استفاده از روش تحلیل پوششی داده ها انجام شده است مشخصات فایل تعداد صفحات28حجم0/456 کیلوبایت فرمت فایل
پروپوزال و طرح تفصیلی اثرات عناصر آمیخته ترفیع بر ارزش ویژه برند از نگاه مشتریان
- هدف از این پروپوزال اثرات عناصر آمیخته ترفیع بر ارزش ویژه برند در صنعت خرده فروشی از نگاه مشتریان فروشگاه پروما مورد بررسی قرار می گیرد مشخصات فایل تعداد صفحات67حجم0/165 کیلوبایت فرمت فایل اصلیdoc توضیحات کامل دانلود پروپوزال و طرح تفصیلی پایان نامه
پاورپوینت تبیین وفاداری مشتریان خدمات بانکداری الکترونیکی (مطالعه موردی بانکهای تجاری شهرستان اردبیل)
- بیان مسئله توسعه روزافزون فن آوری های اطلاعاتی و ارتباطی، دستاوردهای فراوانی را برای جامعه بشری به ارمغان آورده است و تاثیر شگرفی بر زندگی مردم و نیز رفتار و مناسبات اجتماعی آنان گذارده است. کیفیت خدمات و وفاداری مشتری از مباحث استراتژیک برای سازمانه
پرسشنامه بررسی نگرش مشتریان درباره حفظ رابطه با شرکت های مشاوره سرمایه گذاری
- دانلود بر گرفته شده از پایان نامه تایید شده کارشناسی ارشد مشخصات فایل تعداد صفحات2حجم0/11 کیلوبایت فرمت فایل اصلیdoc توضیحات کامل دانلود پرسشنامه پایان نامه رشته مدیریت /////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
ارزیابی رضایتمندی مشتریان شرکت دارو سازی ثامن در طی یک دوره یکساله و ارائه راهکارهایی برای بهبود آن
- فهرست مطالب مقدمه. 2 بیان مسأله یا موضوع تحقیق.. 3 ضرورت انجام تحقیق.. 3 هدف از مطالعه موضوع. 4 پیشینه تحقیق.. 5 فرضیات... 5 تعریف عملیات متغیرها 6 ابزار گرد آوری دادهها 7 جامعه آماری.. 7 مراحل انجام تحقیق.. 7 تعریف مفاهیم.. 7 محدودیتها- موانع و مشكل
فصل دوم پایان نامه شناسایی و تحلیل رفتار مشتریان با داده کاوی
- با عنوان خوشه بندی فازی مشتریان و تحلیل رفتارآن ها با رویکرد داده کاوی پویا در مشتریان تلفن همراه سامسونگ می باشد. مشخصات فایل تعداد صفحات95حجم690/785 کیلوبایت فرمت فایل اصلیdocx توضیحات کامل تحولات پیچیده و پرشتاب جهانی در عرصه های علم، فناوری، ارزش
مطالعه ارتباط اجزاء سرمایه فکری با عملکردمدیریت ارتباط با مشتریان CRM کارکنان بانک سپه
- تحقیق حاضر با عنوان بررسی از سری تحقیق های رشته حسابداری میباشد. این تحقیق در 109صفحه با فرمت Word (قابل ویرایش) در مقطع کارشناسی ارشد نگارش شده است و همچنین این تحقیق آماده چاپ و پرینت جهت استفاده دانشجویان می باشد.==================================
پرسشنامه بررسی ادراک مشتریان از کیفیت خدمات بانکداری
- دانلود بر گرفته شده از پایان نامه تایید شده کارشناسی ارشد مشخصات فایل تعداد صفحات4حجم0/14 کیلوبایت فرمت فایل اصلیdoc توضیحات کامل دانلود پرسشنامه پایان نامه رشته مدیریت /////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
افزونه اسلایدر نظرات مشتریان TESTIMONIAL (جوملا)
- خانواده اسلایدرهای Testimonial، در واقع به نوعی اسلاید بندی در نقل قول ها و نوشته هایی خاص می پردازد و دارای نمونه های متنوعی است. این اسلایدر بیشتر برای بیان نظرات مشتریان در مورد کسب و کار و وب سایت شما به کار می رود. این افزونه در عین سادگی از کار
مبانی نظری و پیشینه پژوهش کیفیت خدمات و رضایت مشتریان
- مقدمه 17 پیشینه نظری 17 تاریخچه بازاریابی 18 تعریف بازاریابی 19 آمیخته بازاریابی 20 خدمات پس از فروش 21 کیفیت خدمات 23 سنجش کیفیت خدمات 24 مدل های ارزیابی کیفیت خدمات 25 مدل گرونروز 26 مدل لهتینن و لهتینن 26 مدل سروکوال 27 مدل جانستون 32 مدل سنجش كيف
پیشینه ومبانی نظری تحقیق مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM)
- پیشینه و مبانی نظری تحقیق مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM) دارای 17 صفحه وبا فرمت ورد وقابل ویرایش می باشد. توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش) همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامه تو
بررسی عوامل موثر بر بهبود ارتباط و تعامل دوسویه با مشتریان سازمانهای دولتی با توجه به فصل اول برنامه تحول اداری دولت
- تحقیق برای استفاده دانشجویان مدیریت و حسابداری امروزه در عصر جهانی شدن ، به سبب پیشرفت دانش و تکنولوژی، سرعت در ارتباطات و تغییر و تحولاتی که در ارزشها و فرهنگها، انتظارات و مطالبات سیاسی ملتها ایجاد شده ، برفرآیند تحولات اداری نیز تاثیر گذاشته است.
بررسی تاثیر تاکتیکهای بازاریابی ارتباط با مشتری بر وفاداری مشتریان
- تحقیق حاضر با عنوان از سری تحقیق های رشته مدیریت میباشد. این تحقیق در133صفحه با فرمت Word (قابل ویرایش) در مقطع کارشناسی ارشد نگارش شده است و همچنین این تحقیق آماده چاپ و پرینت جهت استفاده دانشجویان می باشد. ==========================================
پژوهش تعاریف وانواع وفاداری مشتریان
- توضیحات: دانلود تحقیق با موضوع تعاریف وانواع وفاداری مشتریان، در قالب word و در 40 صفحه، قابل ویرایش. بخشی از متن: وفاداري مشتريان بازاریابان تا دیروز تنها در اندیشه یافتن مشتري بودند و گروه فروش در پی شکار مشتریان تازه بود ولی در دیدگاه امروزي، بازا
پروپوزال بررسی نقش تبلیغات در روابط عمومی و تاثیرات آن بر مشتریان
- یكی از مهم ترین سرفصل های روابط عمومی ارتباط با رسانه های تبلیغاتی است. انتخاب بهترین روش برای انتقال پیام به مخاطب، هنر روابط عمومی است. این توانایی با برخورداری از دانش شناخت رسانه ها، كاركرد آن ها و شناخت مخاطبان امكان پذیر است. روابط عمومی پس از
پروپوزال رابطه تبلیغات شركت، اعتماد و احساس به برند مشتریان بر ميزان فروش بيمه عمر
- پروپوزال رابطه تبلیغات شركت، اعتماد و احساس به برند مشتریان بر ميزان فروش بيمه عمر دارای 376 صفحه وبا فرمت ورد وقابل ویرایش می باشد. عنوان پروپوزال: رابطه تبلیغات شركت، اعتماد و احساس به برند مشتریان بر ميزان فروش بيمه عمر تعداد صفحه: 367صفحه فونت: B
مبانی نظری و پیشینه پژوهش تعاریف و نظریه های رضایت مشتریان
- دانلود فصل دوم در 76 صفحه در قالب word , قابل ویرایش ، آماده چاپ و پرینت جهت استفاده. مشخصات محصول: توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش) همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامه توضیحات
ادبیات نظری تحقیق کارکنان بانک و مشتریان
- - تقابل کارکنان با مشتری در بانک نزدیک به دو دهه از فعالیت بانکهای دولتی در ایران میگذرد . این بانکها تلاش کردهاند تا به عنوان اهرم اقتصادی در سرمایهگذاریهای کلان کشور و همچنین ، در خدمترسانی به مردم نقش پویایی را ایفا کنند ، اما با توجه به ت
ارایه مدلی برای ارزیابی رضایت مشتریان با استفاده از شاخصهای نوآوری از بانکداری الکترونیک
- حجم فایل : 222.0 KB نوع فایل : پاور پوینت تعداد اسلاید ها : 27 بسمه تعالی 1 عنوان : 2 مقدمه بانكها به عنوان موسسات اقتصادي همواره به دنبال تحقق توقعات و نيازهاي مشتريان خود ميباشند. امروزه موسسات مالي و بانكها، ميزان رضايت مشتري از خدمات خود را به عن
تحقیق اندازه گیری رضایت مندی مشتریان نساجی شرکت نمونه
- بخشی از متن تحقیق: چکیده امروزه سازمان هاي تولیدي یا خدماتی، میزان رضایت مشتري را به عنوان معیاري مهم براي سنجش کی فیت کار خود قلمداد می کنند واین روند همچنان در حال افزایش است .به طوریکه رضایت مشتري یکی از اصلی ترین ابعادنظام هاي مدیریت کیفیت و مدل
پرسشنامه بررسی ارتباط بین شبكه های اجتماعی با اعتماد اولیه مشتریان به بانكداری الكترونیك
- دانلود این پرسشنامه بر گرفته شده از پایان نامه تایید شده کارشناسی ارشد مشخصات فایل تعداد صفحات5حجم0/13 کیلوبایت فرمت فایل اصلیdoc توضیحات کامل دانلود پرسشنامه پایان نامه رشته مدیریت پرسشنامه بررسی ارتباط بین شبكه های اجتماعی با اعتماد اولیه مشتریان ب
پروپوزال بررسی پذیرش بانکداری اینترنتی توسط مشتریان بانک سپه استان تهران
- دانلود ورد با موضوع دارای 33 صفحه و با فرمت .doc و قابل ویرایش و آماده برای ارائه ، چاپ ، تحقیق و کنفرانس می باشد. تعداد صفحه : 33 صفحه فرمت فایل: ورد .doc و قابل ویرایش آماده برای : ارائه ، چاپ ، تحقیق و کنفرانس قسمتی از متن نمونه: بازرگانی داخلی عن
پروپوزال بررسی تأثیر ارايه پوشش های بیمهای بر رضایت مندی و وفاداری مشتریان شعب بانک کشاورزی استان ت
- پروپوزال بررسی تأثیر ارايه پوشش های بیمهای بر رضایت مندی و وفاداری مشتریان شعب بانک کشاورزی استان تهران دارای 21 صفحه وبا فرمت ورد وقابل ویرایش می باشد. عنوان پروپوزال: بررسی تأثیر ارايه پوشش های بیمهای بر رضایت مندی و وفاداری مشتریان شعب بانک کشاو
ادبیات تحقیق و سوابق پژوهشی مدل های کیفیت خدمات به مشتریان (فصل دوم)
- دانلود در 64 صفحه در قالب word , قابل ویرایش ، آماده چاپ و پرینت جهت استفاده. مشخصات محصول: توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش) همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامه توضیحات نظری کام
تحقیق بررسی رابطه بین مزایا و هزینه های درک شده و مراجعه مجدد مشتریان بانکها
- دانلود پایان نامه با موضوع بررسی رابطه بین مزایا و هزینه های درک شده و مراجعه مجدد مشتریان بانکها،در قالب Word و 116 صفحه و قابل ویرایش.========================================================تمامی فایل های سیستم، توسط کاربران آن آپلود می شود. اگر در
تحقیق آموزش کارکنان و آمادگی کارکنان و الگوی انتقالی هالتون و جذب مشتریان
- توضیحات: دانلود تحقیق با موضوع آموزش کارکنان و آمادگی کارکنان و الگوی انتقالی هالتون و جذب مشتریان، در قالب word و در 27 صفحه، قابل ویرایش. بخشی از متن: آموزش معنای وسیع و گسترده ای دارد و تنها معنی کارآموزی، کارورزی و یا تمرین عملی در یک زمینه بخصوص
بررسی میزان تاثیر عوامل کیفیت خدمات بر رضایت مشتریان بر اساس مدل تلفیقی رضایتمندی سوئدی و سروکوال
- تحقیق حاضر با عنوان از سری تحقیق های رشته مدیریت میباشد. این تحقیق در 134صفحه با فرمت Word (قابل ویرایش) در مقطع کارشناسی ارشد نگارش شده است و همچنین این تحقیق آماده چاپ و پرینت جهت استفاده دانشجویان می باشد. =========================================
پرسشنامه ارزیابی رابطه رضایت شغلی کارکنان با رضایت مشتریان
- هدف از این می باشد مشخصات فایل تعداد صفحات24حجم0/20 کیلوبایت فرمت فایل اصلیdocx توضیحات کامل چکیده پرسشنامه رابطه رضایت شغلی کارکنان با رضایت مشتریان: مولفه : دارد منبع : دارد روایی و پایایی : دارد نمره گذاری و مختصات : دارد نوع فایل : word (قابل ویر
سبک های تصمیم گیری خرید مشتریان جوان پوشاک شهرستان شیراز بر اساس مدل اسپرولز و کندال
- چکیده ، مقدمه، منابع، تمام فصل ها،فهرست، پیوست، جدول،پرسشنامه
ادبیات نظری و پیشینه تحقیق تعاریف و مدل های تصویر سازمانی و وفاداری مشتریان (فصل دوم)
- دانلود در 56 صفحه در قالب word , قابل ویرایش ، آماده چاپ و پرینت جهت استفاده.مشخصات محصول:توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامهتوضیحات نظری کامل در
طراحی و تبیین مدل رتبه بندی اعتباری مشتریان با استفاده از شبكههای عصبی
- طراحی و تبیین مدل رتبه بندی اعتباری مشتریان با استفاده از شبكههای عصبی فهرست مطالب فصل اول كلیات تحقیق ............................. 1 مقدمه ................................... 2 1-1 بیان مسأله .......................... 4 1-2 سوالهای تحقیق .........
نمونه پرسشنامه بررسی تاثیر تاکتیکهای بازاریابی ارتباط با مشتری بر وفاداری مشتریان
- پرسشنامه حاضر با هدف انجام پروژه ای تحت عنوان بررسی تاثیر تاکتیکهای بازاریابی ارتباط با مشتری بر وفاداری مشتریان، طراحی شده و به صورت 38 سوال در 8 شاخص در اختيار شما عزيزان قرار گرفته است، در صورت تمايل مي توانيد اين محصول را از فروشگاه خريداري و دان
ادبیات نظری و پیشینه تحقیق تعاریف و مفاهیم مدلهای وفاداری مشتریان (فصل دوم)
- دانلود در 76 صفحه در قالب word , قابل ویرایش ، آماده چاپ و پرینت جهت استفاده. مشخصات محصول: توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش) همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامه توضیحات نظری کام
پروپوزال بررسی ارتباط بین تعاملات رفتاری و رضایت مشتریان شعب بانک ملی شهر بندرعباس
- پروپوزال بررسی ارتباط بین تعاملات رفتاری و رضایت مشتریان شعب بانک ملی شهر بندرعباس دارای 18 صفحه وبا فرمت ورد وقابل ویرایش می باشد. عنوان پروپوزال: بررسی ارتباط بین تعاملات رفتاری و رضایت مشتریان شعب بانک ملی شهر بندرعباس تعداد صفحه: 18صفحه فونت: B Z
بررسی تاثیر تبلیغات بر جذب مشتریان خدمات بانکداری الکترونیک
- تحقیق حاضر با عنوان بررسی تاثیر تبلیغات بر جذب مشتریان خدمات بانکداری الکترونیک از سری تحقیق های رشته مدیریت میباشد. این تحقیق در122صفحه با فرمت Word (قابل ویرایش) در مقطع کارشناسی ارشد نگارش شده است و همچنین این تحقیق آماده چاپ و پرینت جهت استفاده د
تاثیر نقش پرستیژ، اعتبار و تصویر برند با توجه به ریسک و کیفیت درک شده بر روی قصد خرید مجدد مشتریان
- هدف از این پایان نامه بررسی می باشد مشخصات فایل تعداد صفحات221حجم1743/382 کیلوبایت فرمت فایل اصلیdocx توضیحات کامل شناسايي عوامل موثر بر تصميم خريد خريدار ، يكي از موضوعاتي است كه بازاريابان به منظور شناخت سلايق و خواسته هاي مشتريان خود سعي در شناساي
پایان نامه شناسایی و تحلیل رفتار مشتریان با داده کاوی
- با عنوان خوشه بندی فازی مشتریان و تحلیل رفتارآن ها با رویکرد داده کاوی پویا در مشتریان تلفن همراه سامسونگ می باشد. مشخصات فایل تعداد صفحات147حجم2561/218 کیلوبایت فرمت فایل اصلیdocx توضیحات کامل با عنوان خوشه بندی فازی مشتریان و تحلیل رفتارآن ها با رو
پرسشنامه بررسی تاثیرات عوامل شناختی و عاطفی بر رضایت مشتریان در جبران خطاها، قصد خرید مجدد خدمات و تبلیغات شفاهی
- دانلود بر گرفته شده از پایان نامه تایید شده کارشناسی ارشد مشخصات فایل تعداد صفحات7حجم0/11 کیلوبایت فرمت فایل اصلیdoc توضیحات کامل دانلود پرسشنامه پایان نامه رشته مدیریت رضایت مشتری، ( Customer satisfaction) اصطلاحی در بازاریابی میباشد و عبارتست از اح
مبانی نظری و پیشینه تحقیق رضایت و وفاداری مشتریان
- جزئیات: توضیحات: فصل دوم پژوهش کارشناسی ارشد و دکترا (پیشینه و مبانی نظری پژوهش) همرا با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامه توضیحات نظری کامل در مورد متغیر پیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابه رفرنس ن
پرسشنامه بررسی تاثیر آمیخته بازاریابی بر تصمیم خرید مشتریان
- بر گرفته شده از پایان نامه تایید شده کارشناسی ارشد مشخصات فایل تعداد صفحات5حجم0/19 کیلوبایت فرمت فایل اصلیdoc توضیحات کامل دانلود پرسشنامه پایان نامه رشته مدیریت پرسشنامه بررسی تاثیر آمیخته بازاریابی بر تصمیم خرید مشتریان *** این پرسشنامه بر گرفته شد
تبلیغات بیلبوردی و چگونگی تاثیر بر تصمیم خرید مشتریان(تعداد صفحات:14)
- چکیده در عصر تکنولوژی و عرضه کالا و خدمات داشتن مدیریت صحیح در امور بازاریابی و تبلیغات برای موفقیت در بین رقبای تجاری بسیار مهم است. تبلیغات محیطی از جمله عوامل موفقیت یک کالا و یا عرضه خدمات است که به واسطه تبلیغات میتوان آنها را به همگان معرفی کرد
پیشینه و مبانی نظری صنعت دارو سازی و مشتریان
- مبانی نظری وپیشینه تحقیق صنعت داو سازی ، مشتری وبازاریابی بخش اول : آشنایی با صنعت داروسازی و ساخت محلولهای تزریقی 1 - تاريخچه مسلمانان در ساير علوم طبيعی وابسته به پزشكي از قبيل داروسازي ( صيدله )، گياه شناسي ( علم الحشائش )، علم الحيوان و .... به پ
تأثیر تفکر نهادی بر رضایت و اعتماد مشتریان بانک(تعداد صفحات:17)
- چکیده در این مقاله ما بر آن شدیم تا تأثیر تفکر نهادی بر دو مؤلفه رضایت و اعتماد به عنوان دو شاخص عمده در تراز انتخابی بانکها توسط مشتریان را مورد بررسی قرار دهیم. بدین منظور پرسش نامه ای تنظیم گردید که توسط جامعه هدف که مدیران ارشد به یک سری اطلاعات
بررسی عوامل موثر بر رضایتمندی مشتریان مجتمع توریستی رفاهی
- تحقیق حاضر با عنوان بررسی عوامل موثر بر رضایتمندی مشتریان مجتمع توریستی رفاهی از سری تحقیق های رشته حسابداری میباشد. این تحقیق در 137 صفحه با فرمت Word (قابل ویرایش) در مقطع کارشناسی ارشد نگارش شده است و همچنین این تحقیق آماده چاپ و پرینت جهت استفاده
پرسشنامه بررسی علت عدم تغییر بانک توسط مشتریان
- دانلود پرسشنامه در شعب مختلف بانک ملت بر گرفته شده از پایان نامه تایید شده کارشناسی ارشد مشخصات فایل تعداد صفحات6حجم0/12 کیلوبایت فرمت فایل اصلیdoc توضیحات کامل دانلود پرسشنامه پایان نامه رشته مدیریت پرسشنامه بررسی علت عدم تغییر بانک توسط مشتریان در
رویکرد JIT و تاثیر آن بر فروش و مشتریان
- JITیک فلسفه مدیریت ژاپنی است که ازاوایل دهه 1970دربسیاری از موسسات تولیدی ژاپن مورد استفاده قرارگرفت. این فلسفه اولین بار توسط «تائیچی اونو» درشرکت تویوتا به عنوان ابزاری برای برآورده ساختن خواسته مشتری باحداقل تاخیرمعرفی وبه کارگرفته شد.
پاورپوینت ایجاد زنجیره ارزش پایدار برای مشتریان بانکها
- دانلود پاورپوینت با موضوع ایجاد زنجیره ارزش پایدار برای مشتریان بانکها، در قالب ppt و در 47 اسلاید، قابل ویرایش، شامل: پیشینه مدیریت بازار مشتری مداری تاریخچه خلق ارزش مدل های ارائه ارزش برای مشتری Value Shop Value Network Value Chain Combination Mod
مبانی نظری ارزیابی ارتباط تبلیغات موبایلی با قصد خرید مشتریان
- هدف از این مبانی نظری ارزیابی ارتباط تبلیغات موبایلی با قصد خرید مصرف کنندگان فروشگاه های پوشاک مردانه می باشد مشخصات فایل تعداد صفحات112حجم0/20 کیلوبایت فرمت فایل اصلیdocx توضیحات کامل با نگاهي به ماهيت تبليغات موبایلی دریافته می شود كه خصوصيات ويژه
پروپوزال بررسی ارتباط بین رفتار شهروندی سازمانی کارکنان با میزان وفاداری مشتریان در بانکهای ملت شهرس
- پروپوزال برسی ارتباط بین رفتار شهروندی سازمانی کارکنان با میزان وفاداری مشتریان در بانکهای ملت شهرستان آمل دارای 21 صفحه وبا فرمت ورد وقابل ویرایش می باشد. عنوان پروپوزال: بررسی ارتباط بین رفتار شهروندی سازمانی کارکنان با میزان وفاداری مشتریان در بان
پرسشنامه بررسی اثر عوامل سازمانی و فنی مدیریت ارتباط با مشتری بر نگهداری مشتریان
- دانلود بر گرفته شده از پایان نامه تایید شده کارشناسی ارشد مشخصات فایل تعداد صفحات7حجم0/12 کیلوبایت فرمت فایل اصلیdoc توضیحات کامل دانلود پرسشنامه پایان نامه رشته مدیریت پرسشنامه بررسی اثر عوامل سازمانی و فنی مدیریت ارتباط با مشتری بر نگهداری مشتریان
بررسی عملكرد سایت بازار بیز BazaarBiz در جذب مشتریان
- بشر از دیرباز برای رفع نیازهای خود اقدام به مبادله كالا و خدمات نمود، با مرور زمان و با پیشرفت علم،نحوه ی تبادل كالاها و خدمات از روش خود كفایی به مبادله پایاپای تبدیل شد، با اختراع پول روزنه ی جدیدی، در جهت پیشرفت انسان به سوی راحتی بیشتر گشوده شد.