پیشینه نظری و فصل دوم پایان نامه بازاریابی دهان به دهان

پیشینه نظری و فصل دوم پایان نامه بازاریابی دهان به دهان
پیشینه نظری و فصل دوم پایان نامه بازاریابی دهان به دهان|42083658|zt

این نوشتار مبانی نظری و پیشینه تحقیق بازاریابی دهان به دهان را در پژوهش های داخلی و خارجی مورد بررسی قرار می دهد.


مشخصات فایل
تعداد صفحات67حجم161/543 کیلوبایت فرمت فایل اصلیdocx
توضیحات کامل
فصل دوم پایان نامه و پیشینه نظری بازاریابی دهان به دهان عنوان این پژوهش می باشد که در ان به مبانی نظری و پیشینه تحقیق می پردازیم.


فعالیتی که در آن مصرف کننده اطلاعات بازاریابی مربوط به محصولات و خدمات را به مصرف کننده دیگری منتقل می کند” و یا ” تلاش سازمان در جهت تشویق، تسهیل و گسترش ارتباطات بازاریابی در میان مصرف کنندگان “. (كاتلر، 1385) تنها نوع بازاریابی که بر پایه ی تفکر واقعی مشتری نسبت به برند شرکت شما باشد بازاریابی دهان به دهان است، این بازاریابی صادقانه تر و شریف تر از انواع دیگر بازاریابی است ، در حقیقت تلاش برای راضی کردن مردم از طریق برآوردن نیاز هایشان به منظور اینکه تجربه هایشان را با خانواده، دوستان و جامعه در میان بگذارند فلسفه ی وجودی این نوع بازاریابی است .

شرکت ها باید درجهت خشنود ساختن مردم تلاش کنند تا افراد تجربه ی خشنودی خود را با دیگران در میان بگذارند. (استیو اولیری،1392 ).مصرف كننده به منظور خريد يك محصول يا خدمت، مجموعه اقداماتي را تحت عنوان فرآيند تصميم گيري مصرف كننده انجام مي دهد. او پس از تشخيص نياز خود، به جمع آوري اطلاعات مي پردازد و بر اساس اين اطلاعات گزينه هاي خريد را ارزيابي كرده و اقدام به تصميم گير ی مي نمايد.(سین ودیگران،2005 ).


یکی از پژوهش های صورت گرفته توسط محمد رضا جلیلوند و ابولقاسم ابراهیمی ( 1390 ) که در دانشگاه تهران به عنوان پایان نامه تأثير ارتباطات دهان به دهان بر خريد خودروهاي داخلي مطالعه ي موردي خودروي سمند شركت ايران خودرو است که در آن تبلیغات و ارتباط دهان به دهان را در خرید خودروهای داخلی موثر دانسته و بر وجود آن تاکید شده است .

فهرست مطالب

تعریف نظری بازاریابی دهان به دهانتعریف عملیاتی بازاریابی دهان به دهانفصل دوم چارچوب نظری و پیشینه پژوهش بازاریابی دهان به دهان

2-2-بخش اول: (تعريف بازاريابي و بازاريابي نوين) 18
2ـ3ـ بازاریابی چیست ؟ 18
2ـ4ـ بازاریابی نوین : 21


2ـ5ـ بخش دوم: ( تبلیغات شفاهی ، بازاريابي دهان به دهان ) 25
2-5-1- اهمیت تبلیغات شفاهی: 30
2-5-2- مدیریت تبلیغات شفاهی: 33
2-5-3- بازاریابی دهان به دهان قوی تر از گذشته: 37
2-5-4- بازار یابی دهان به دهان یک منبع اسرار آمیز ، نا مریی و غیر واقعی است: 39
2-5-5- سطوح بازار یابی دهان به دهان: 40
2-5-6- روش های اجرایی بازاریابی دهان به دهان: 44
2-5-7- بازار یابی ویروسی: 53
2-5-8-چگونگی عملکرد سیستم بازاریابی ویروسی: 55
2-5-9- دوره ی بازار یابی ویروسی: 56
2-5-10- فواید بازار یابی ویروسی: 56
2-5-11- انواع مبارزات ويروس: 57
2-5-12- موانع برسرراه بازاريابي ويروسي: 58
2-5-13- شش عنصر اثر بخش بازاريابي ويروسي: 59
2-5-14- نقش نیروی انسانی در بازاریابی ویروسی: 60
2-5-15- مشکلات بازار یابی ویروسی: 60

يشينه تحقيقاتي
پيشينه داخلی
پيشينه خارجی

منابع و مآخذ
منابع فارسی
منابع انگلیسی






"

مطالب دیگر:
🔍حشرات🔍دلفین🔍دیواره سلول گیاهی 🔍روشهای تشویق و تنبیه در مدیریت اسلامی🔍شکم‌پایان🔍تصمیم گیری بهینه در تعالیم اسلامی و علم مدیریت🔍رشته زیست شناسی سلولی مولکولی🔍فرهنگ سازمانی مدیران از دیدگاه قرآن و نهج البلاغه🔍رويكرد جديد به اندازه گيري ويسكوزيته ي خون🔍بررسی مفهوم نظارت بر مبنای مدیریت اسلامی🔍بررسی نقش مدیریت در جامعه اسلامی🔍مدیریت بر مبنای مشارکت از دیدگاه نهج البلاغه🔍بررسی رابطه بین سازمان یادگیرنده و تعهد سازمانی در مراکز آموزش عالی🔍بررسی جایگاه خود کنترلی در مدیریت اسلامی و مدیریت علمی🔍زمین 🔍عمليات صحرايي🔍همئوستازي 🔍زنبور 🔍زنبورعسل🔍پارانشیم 🔍بافت اسکلرانشیم🔍زیست شناسی 🔍زيست شناسي 🔍بررسی تاثیر بهره وری نیروی انسانی بر بازده سهام شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران🔍معرفی علم ژنتیک