دانلود تحقیق شناخت سلایق و نیازهای بازار جهانی فرش 29 ص DOC

دانلود تحقیق شناخت سلایق و نیازهای بازار جهانی فرش 29 ص DOC
دانلود تحقیق شناخت سلایق و نیازهای بازار جهانی فرش 29 ص DOC|40108691|zt

فرمت فایل : ورد

قسمتی از محتوی فایل

تعداد صفحات : 29 صفحه

شناخت سلایق و نیازهای بازار جهانی فرش ااف:آلمان کشور آلمان یکی از بزرگترین وارد کنندگان فرش دستباف ایران می باشد به طوریکه در سال 1375 از نظر وزنی 8/48% را از نظر ارزشی بالغ بر 40% از صادرات فرش کشورمان را به خود اختصاص داده است.
سهم آلمان از صادرات فرش دستباف در سال 84 از نظر وزنی 6/22% و از نظر ارزشی 4/19% بوده است و در هشت ماهه اول سالجاری کشور آلمان برای اولین بار پس از ایالات متحده امریکا (که از نظر وزنی 5/27% واز نظر ارزشی 23% بوده) با 4/16% از نظر ارزشی در مرتبه دوم وارد کنندگان فرش ایران بوده است.
اهمیت شناخت سلایق و نیازهای بازار فرش آلمان از چند جهت حائز اهمیت است اول آنکه مردم این کشور بالاخص در مناطق غربی آن از دوستداران فرش ایران هستند ثانیا آلمان و بالاخص بندر هامبورگ آن انبار فرش دستباف بوده و از طریق این بندر فرش دستباف به بسیاری از کشورهای اروپایی صادر می گردد ثالثا بزرگترین نمایشگاه فرش دستباف ایران در اولین ماه هر سال میلادی در شهر هانور آلمان تحت نام نمایشگاه دموتکس برگزار می گردد لذا شناخت سلایق و نیازهای این بازار هدف فرش ایران از اهمیت خاصی برخوردار است توجه تولیدکنندگان فرش بالاخص تولید کنندگان و بافندگان استان خراسان رضوی را به نکات زیر جلب می نمایم الف -رنگ بندی: در مجموع رنگ های آرام در بازار آلمان از استقبال بیشتری برخوردار است اگر چه فرش های با رنگ غالب سورمه ای و لاکی و بژ از این کشور به سایر بازارهای جهانی فرش ارسال می گردد.
ب- طرح: بلوچ خراسان ،مود (ماهی درهم یا ریزه ماهی)،افشان مشهد، نائین و در مجموع تمامی طرح های اصیل ایران دراین کشور مورد تقاضا است.
ج) ابعاد کوچک پارچه تا حراکثر 6 متر مربع و بندرت تا 12 مترمربع مورد تقاضای این بازار می باشد.
د) مواد اولیه: تجربه دموتکس امسال نشان داد که هر تولید کننده ای که از مواد اولیه مرغوب و بالاخص پشم مرغوب ایرانی (بلوچ ،سیرجان ،کرمانشاه و قشقایی) و رنگهای طبیعی برای تولید فرش دستباف استفاده می نماید و در این خصوص حساسیت خاصی در تولید فرش دارد می توانند در این بازار قدرت مانور بالایی داشته باشد.
ه-بافت: فرش های پرگوشت و تجاری باب این بازار می باشد به طوریکه در هشت ماهه اول سالجاری در حالیکه 8/20% فرش ایران به این کشور صادر گردیده از نظر ارزشی فقط معادل 3/16 می باشد این در حالیست که در مورد امارات متحده عربی در حالیکه 1/2% از نظر وزنی بوده است از نظر ارزشی شامل 5/8% ارزش فرش های ایران می گردد و این موضوع نشان دهنده آن است که بازار آلمان خواهان فرش های تجاری با قیمت متوسط می باشد تولید کنندگان استان خراسان رضوی می توانند با تولید فرش های 30 لغایت 40 رجی با مشخصه های فوق موفقیت خوبی در این بازار داشته باشند ب- ژاپن: ژاپن به لحاظ آنکه دارای جمعیت قابل توجهی است و مردم آن از درآمد بالایی برخوردارند به علاوه آنکه سنت نشستن روی زمین و استفاده از کفپوش در میان این کشور پر جمعیت رایج می باشد یکی از واردکنندگان بزرگ فرش دستباف می باشد.
واردات فرش توسط کشورهای تولید کننده فرش به ژاپن همواره روند صعودی داشته است.
کشورهای چین و پاکستان و ایران و هندوستان به ترتیب بیشترین صادرات فرش دستباف را به این کشور داشته اند.
در حالیکه ارزش وزنی ف


مطالب دیگر:
🔗پاورپوینت معماری فولدینک🔗گزارش کارآموزی در شركت چيني نور🔗گزارش کارآموزی معماري ساختمان هاي بتني و فلزي🔗گزارش کارآموزی مطالعه و بررسي مراحل توليد قطعات صنعتي🔗تحقیق مطالعه و بررسي كنترل كيفيت و طراحي كالاها🔗تحقیق جوشكاري ليزري در صنايع خودروسازي🔗گزارش کارآموزی برق در شرکت نورآوران شیهین🔗گزارش کارآموزی قواي محركه موتورسيكلت🔗گزارش کارآموزی موتورهاي ديزل و پمپ هاي هيدروليك🔗گزارش کارآموزی راهكارهاي افزايش فروش و بازاريابي در دفتر شركت پگاه🔗گزارش کارآموزی قالب سازي در شرکت نوتاش قالب تهران🔗گزارش کارآموزی کنترل آماری فرآیند (SPC) و تجزیه و تحلیل سیستم های اندازه گیری (MSA) در كارخانه🔗تحقیق پرخاشگری🔗تحقیق پرسش مهر بعد از توافق هسته ای و لغو تحریم ها🔗تحقیق هدف از تحریف شخصیت و آرمان‌ هاى امام خمینى (ره)🔗گزارش کارآموزی تابلوهاي برق🔗گزارش کارآموزی اطلاعات كلي و روش اجراي تعميرات اتومبيل🔗گزارش کارآموزی در شركت پارس نخ🔗گزارش کارآموزی آشنايي با صنعت بيمه و اصول بيمه گري🔗گزارش کارآموزی بازاريابي پگاه🔗تحقیق داده کاوي و اکتشاف دانش🔗تحقیق نرم افزار مديريت كاركنان يك اداره🔗تحقیق كارت‌ هاي هوشمند🔗تحقیق نقش مدیریت بازاریابی در جهانی شدن بازار فرهنگ ایران🔗تحقیق معماری حمام